Thursday 29 August 2013

Jom Berubah !! :D

Assalamualaikum :D

Okey,so first of all saya nak buat sedikit perubahan..dengan menggunakan bahasa melayu(atas permintaan seseorang,hehe)..But I think saya akan gunakan dwi bahasa(boleh ba tu kan?)haha..

Since sekarang saya dah dalam sem.3 dah,ada sedikit perubahan laa.Salah satu yang paling ketara,subjek untuk sem.3 ni seriously SUSAH!!lepas tu,masa untuk belajar semua subjek pun terhad! I feel like "really?AAAAHHH!" Tuhan saja tau macamana perasaan saya..

I feel like I'm missing my family very much already.Suddenly termimpi dengan umi saya,then tergerak hati nak tengok semua gambar family..Tiba2,(sob..sob..) Nasib baik ada kawan tolong tenangkan..Betul-betul rindu dengan family...
Dalam sem.3 ni jugak,I lost so many things.. :(
Tapi,sesungguhnya Tuhan menyayangi orang-orang yang bersabar kan :) So,just stand up and keep moving foward :)

Toodles !! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang