Sunday 15 September 2013

What's Up ?

Assalamualaikum !! :)

Hehe,suddenly tiba-tiba owner blog nie nak tulis something nonsense..hahaha!(tak suka,then,its my blog,who cares :P)

Actually,tiba-tiba lah pulak terfikir..agak-agak,dalam hidup kita ni,perlu tak untuk kita buat sesuatu yang bermakna untuk diri kita?atau,kita kena buat perkara yang kita kena suruh buat..boleh kah dapat kegembiraan macamtu?orang selalu cakap,nak gembira,kita kena buat orang yang penting bagi kita gembira..Betul ke boleh gembira?(sigh)


Oh,ya..Suddenly,I dah deactivate my Facebook for a while..tiba-tiba rasa macam,nak lari dari semua orang..(haha,see?da merepek bukan2 dah :P) saya rasa,untuk seketika saya nak orang lain lupakan saya.nak orang lain berenti mengetahui perkembangan saya..Dah lah,cuti lambat lagi(NAK PULANG!!) stadi dekat sini pun rasa macam..emm..susah dah nak diungkapkan dengan ayat..stress jugak,masa dekat sini berlalu cepat sangat,tak lama dah pre-exam dah..padahal,saya rasa macam baru semalam saya masuk ke sem baru..haih..

entahlah,saya tak tahu macamana nak ungkapkan perasaan saya sekarang,rasa macam,xda rasa apa..ROBOT! haha..sebab tu "ROBOT" ni kena ambil masa untuk menzahirkan perasaan kot..hehe..mungkin sebab sebelum ni 'robot' ni dah terlalu banyak ekspressikan perasaan dia,dan sekarang,,dia dah penat..so,take a break for awhile.. :)

Toodles !! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang