Saturday 5 October 2013

SIng Me A Love Song ? :)

Assalamualaikum !! :)

So,kebelakangan ni saya banyak membuat 'research'(ceh,research laa sangat) dekat youtube..

And,do you know what did I found?A beautiful love song! Actually,saya tertarik lepas ada sorang kawan dengarkan,and tak tau macamana,that song stuck in my mind.haha..(Jyeah) !! hehe..lagu ni lagu lama,tapi penuh dengan maksud yang mendalam gitu..hehe..so,sapa2 yang nak dengar muzik dia,pegi laa youtube dan taip "Kangen Band-Ijab Kabul". Ni adalah lirik lagu dia.. :)

Di gelap malam aku mulai tenggelam
Saat kau peluk erat tubuhku, sayang
Tunggu aku pulang, aku pasti datang
Menemuimu tersayang

Beranikan diri bertemu orang tuamu
Bicara baik dari hati ke hati
Restuilah kami, doakanlah kami
Jadi pasangan abadi

Tunggulah aku menjadi imammu
Dan tunggulah aku menjadi imammu

Reff:
Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini
Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi
Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya
Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia dudududu

Beranikan diri bertemu orang tuamu
Bicara baik dari hati ke hati
Restuilah kami, doakanlah kami
Jadi pasangan abadi

Tunggulah aku menjadi imammu
Dan tunggulah aku menjadi imammu

Reff:
Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini
Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi
Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya
Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia

(dan akan ku lamar anakmu di tahun ini
Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi)
Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya
Lahir batinnya, jiwa raganya, agar ia bahagia dudududu

P/S :Tak kira lagu dia lama atau baru,bila lagu tu bermakna buat kita,kita akan tetap dengar..kan?kan? :)
Toodles ! ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang