Tuesday 19 November 2013

The "Fight & Flight"

Assalamualaikum !! :)

Okeh,Its time to get serious right now.untuk beberapa bulan nie saya struggling untuk menjadi seorang yang professional !(huahuahua!bangga kejap).Walaupun sebenarnya rasa rindu saya lebih banyak menghentam diri saya berbanding semangat saya tapi takpa,all I do is for my family and my future :)

RINDU,RINDU,RINDU! Itu yang bermain di fikiran saya hari-hari :(
Seriously,i will trade everything that I have including my soul if that is the only way to come home and see my 'treasure'..my family.Saya tak kisah dah dengan tekanan,hidup saya,masalah,yang penting saya dapat pulang.Saya sangat-sangat rindu suasana di mana semua family saya berkumpul,dan cerita tentang banyak perkara masa di meja makan. :)

whatever It is,saya cuma harap saya cepat-cepat habiskan pembelajaran saya dan pulang. :)

"People will talk whether you doing bad or good.Forget what people say.they don't see what you see.They don't hear what you hear.They don't think as you think.Most importantly,they don't feel what you feel."
Toodles ! ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang