Thursday 20 March 2014

Welcome 2014 :)



Assalamualaikum ! !  :)


Lama tak update blog(sebab terlalu sibuk T_T).
So,What's happening lately??
These are the list about what is happening in 2014 so far ;) :

1.I am 20(soon) years old now !! betul-betul tak sangka saya dah menjadi young adult ! Tapi,perangai masih sama..-_-

2.*Big applause* Hello sem 4 :D ! Thanks to God I still can made it through last sem.Walaupun result saya ada penurunan sedikit(dan dapat ceramah berjam daripada ketua program) tapi kali ni saya lebih bersemangat untuk nak jadi lebih baik.Agak lama jugak nak tunggu semangat saya pulih kembali ~_~

3.Guess what?Family gathering(FINALLY!).Yeah!This is the most happiest day ever in my life.Dah lama nak tunggu macamni tau.I'Allah ada masa saya masukkan dalam blog seterusnya okey :)

4. Mr.Right(hehehe) belum jumpa lagi.Currently asyik-asyik terfikir tentang ni..(adakah disebabkan pengaruh umur?)But,to be honest..I have someone in my mind(since im in high school).TAPI!saya sendiri tak tahu dan tak ada kekuatan nak tanya.dan saya rasa Mr.Right mesti tak pernah fikir pun tentang saya.(saya si dungu yang perasan sendiri).

5.Bila sims 4 nak keluar ya? Tak sabar nak main game baru tu..

6.Saya dah ada kerja part-time !Walaupun penat,tapi sangat-sangat seronok !

And so on..*sebenarnya dah penat syok sendiri bercerita*


Apapun,I hope this year will be the most meaningful year ever.Wish you all have a sweet,memorable,adorable,beautiful,and nicest year too okay.Amin !




Toodles ! ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang