Saturday 11 October 2014

Long Time No See


Assalamualaikum ! ! :)

Hai ~ :)

Lamanya dah tak update blog..anyone miss me?? (haha.perasan kejap)
Hmm..bukan apa,seperti biasa,saya tersangat-sangat laa sibuk..Tambah lagi sekarang da masuk last year(yeahh!!),lagilah banyak kerja yg berlambak.Thesis,case clerking,praktikal,exam..Pergghh..memang terbaik..

Before that!! jeng jeng..new skin blog.hehe..letak miau miau sikit.hehe.(macamlah orang lain excited nak tengok -.-)

 Alhamdulillah..Syukur jugak sebab akhirnya saya berjaya jugak mengharungi onak dan duri dan bara api(ceh,ni dah lebih dah ni..hehe) sampailah ke sem ke-5 sekarang..InsyaAllah,tahun depan saya dah menamatkan diploma saya..Result sem lepas?Alhamdulillah jugak..hehe..

Curently sekarang tengah praktikal..sangat-sangat seronok dan mencabar jugak laa..Banyak benda yang saya belajar,experience dan saya dapat nampak semua 'drama' dekat hospital.Banyak jugak laa perkara yang membuat saya muhasabah diri balik..

Banyak benda yang jadi dekat rumah..Saya sendiri tak dapat nak cerita..Tapi it's okay,Ujian dari Tuhan kan.Dan lagi satu,im 20 years old sudaaaa..haha..so many many many things happen in my 20's..Dah semakin tua da..hahaha..

Lastly,I hope I can continue my journey and reach to sucess,InsyaAllah :)





Toodles ! ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang