Wednesday 7 May 2014

Hobbies & Thoughts :)


Assalamualaikum ! ! :)

Hai~ Hehe..So,what's up?Haa..first of all..Sekarang tengah buat preparation untuk final exam subjek kolej..Dan,sedar tak sedar,bulan depan dah FINAL EXAM untuk sem.4 ni..(AAAAARRGGHH!) Masa cepat sangat berlalu kan..Perkara positif dia,I almost finished my task here.(Jyeah !)

Okay..Post kali ni tentang Hobi..haa,perkara yang suka dibuat masa lapang.sebenarnya saya ada banyaaakk sangat hobi..Saya jenis yang fleksible.kalau saya terfikir nak buat sesuatu tu,memang saya akan buat..Tapi,selalu perkara yang memang tak boleh lari dalam diri saya melukis(selain daripada mendengar muzik)..dari zaman sekolah lagi memang suka melukis benda comel-comel.Sampai terbawa laa ke zaman kolej.hehe.Ni antara sketches yang saya buat :D




See?selain tu banyak benda laa saya suka buat.Sebab tu laa,bila tengok buku nota saya,memang tak sah kalau tiada lukisan saya.Ibarat macam buku kanak-kanak riang.hahaha.Tapi its okay laa.selagi saya buat benda yang bermanfaat kan(eleh,bermanfaat lahh sangat)

Apart from that,saya rindu.Rindu dengan keluarga.dan ada sorang yang saya nak sangat-sangat jumpa.Tapi,belum ada jodoh lagi mau jumpa.. T^T Nak tau siapa?Haa..dia ni Lahh!!


My adorable cousin <3
Dia ni laa sepupu saya.Dari kecil memang dah geng keras!!(maksudnya memang rapat sangat-sangat)..banyak benda laa yang kami selalu cerita sama-sama,nangis sama-sama(huu,rindu..). Bukan dia saja ni yang saya rindu,banyaak lagi.rindu dengan 'boss besar'(blushing)..Rindu dengan Beluran..Tapi,takpa..Biarlah rindu ni saya sampaikan melalui doa saya.Share dekat Allah. :)

Sem 4 ni rasanya sem paling seronok.macam-macam benda saya belajar,banyak kemanisan..Tapi,rasa sedih pun ada.Dalam saya gembira,ada orang yang bersedih..Saya faham kesedihan dia.Tapi,saya sendiri tak dapat nak bantu dia.saya cuma boleh ada di sisi dia dan bagi semangat.Saya tak dapat nak ubah persepsi orang lain. (sigh)

Apapun,saya harap..err,(tak tahu nak bagi kesimpulan apa)okay,seriously saya tak tahu nak buat kesimpulan apa kali ni.heh.Terima kasih sebab sudi baca(walaupun post saya selalu kurang berinformasi dan bermanfaat..tapi,sharing is caring kan?) :)




Toodles ! ! ^_^

0 comments:

Post a Comment

 

My Life story Begins with . . . Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang